עבודה מהבית – כך תשפר את הנראות שלך.

עבודה מהבית

לשאלה, ‘מדוע איני מצליח להשיג לקוחות חדשים?’, יש תשובה פשוטה: הלקוחות הפוטנציאליים אינם מודעים לקיומך. פרילנסרים רבים לא לוקחים בחשבון את המאמצים שעל לקוחות פוטנציאליים להשקיע על מנת לאתר אותם, אולם כל פרילנסר צריך לקחת בחשבון את הנראות שלו. לנראות שלך כפרילנסר יש השפעה עצומה על היכולת שלך להשיג יותר עבודה מהבית. אם המעסיק הפוטנציאלי שלך לא יוכל לאתר אותך, הוא לא יוכל לשכור את שירותיך. עובדה. במאמר זה אסביר את חשיבותה של הנראות לפרילנסרים ואסביר כיצד תוכל לשפר את הנראות שלך, במטרה להשיג יותר עבודה מהבית.

מדוע נראות כל כך חשובה לפרילנסרים?

האם למעסיקים פוטנציאליים קשה למצוא אותך? האם אתה סומך על כך שלקוחות ישקיעו מאמצים בחיפושים אחריך? אם אין לך נוכחות משמעותית ברשת, ואינך משקיע מאמצים בשיווק, למעסיקים פוטנציאליים יהיה קשה מאוד להגיע אליך.

לקוחות מחפשים פרילנסרים ברשת ומחוץ לרשת. בסופו של דבר הם יבחרו בפרילנסרים שהיה להם קל יותר לאתר. פרילנסרים שהנראות שלהם הייתה טובה יותר. תאר לעצמך שאתה לקוח המעוניין להעסיק פרילנסר. תאר לעצמך שאתה יודע מעט מאוד על עבודה מהבית ולא מכיר פרילנסרים באופן אישי. לאן תפנה כדי למצוא את הפרילנסר שאתה מחפש?

עכשיו גלוש אל האתר שחשבת עליו, ובדוק האם אתה יכול למצוא בו את הפרטים שלך. אם לא תוכל למצוא אותם, ייתכן כי הנראות שלך לא מספיק טובה.

איך תשיג נראות?

אל תדאג. בעזרת עבודה קשה וקבלת מספר החלטות חכמות, תוכל לשפר את הנראות העסקית שלך באופן משמעותי. באפשרותך לשפר את הנראות שלך ברשת, בדרכים הבאות:

האתר שלך. מספר הפרילנסרים שאינם בעלי אתרים, מדהים אותי כל פעם מחדש. כאשר אתה מתכנן את האתר שלך, זכור למתג אותו תחת המומחיות שלך (זו שהלקוחות יחפשו) ולא תחת שמך.

המאמרים שלך בבלוג. פרסום מאמרים בבלוג מקצועי, היא דרך נהדרת לשיפור הנראות שלך. הבלוג יציג אותך כמומחה בתחומך, אבל זה לא הכול. לפרסום תכוף של מאמרים יש יתרונות בתחום ה –SEO. יתרונות שיקלו על לקוחות למצוא אותך באמצעות מנועי חיפוש.

מאמרי האורח שלך. מאמרי אורח מקצועיים באתרים פופולאריים, ישפרו את הנראות שלך. וודא כי הלקוחות הפוטנציאליים שלך נמנים על קהל היעד של האתרים בהם תפרסם.

הפעילות שלך במדיה החברתית. פעילות במדיה החברתית, תשפר את הנראות שלך. וודא כי הפרופילים שלך כוללים גם את היותך פרילנסר.

קהילות מקצועיות. הצטרפות לקהילות מקצועית יכולה לחשוף אותך בפני מעסיקים רבים, בתנאי שתבחר בקהילה הנכונה. פעילות שוטפת בקהילה תשפר משמעותית את הנראות שלך.

גם נראות אוף-ליין, היא כלי חיוני למשיכת לקוחות חדשים. באפשרותך לשפר את הנראות שלך מחוץ לרשת , בדרכים הבאות:

מפגשים מקצועיים. מפגשים מקצועיים הם דרך יעילה לפגוש מעסיקים פוטנציאליים. שקול להצטרף לארגונים מקצועיים והשתדל להיות פעיל בהם ככל האפשר.

פרסום. לעיתים, הפרסום בעיתונות מקומית משתלם. בעיקר כי פרסום מודעות בעיתונות מקומית עולה פחות מאשר פרסום בעיתונות ארצית. בדוק אפשרות לפרסם מודעות במדריכי עסקים או במקומונים.

דיוור ישיר. ערוך מחקר ומצא מספר חברות שיתאימו לפרופיל המעסיק האידיאלי. שלח להן דיוור שיפרט את השירותים שאתה המציע כפרילנסר.

שיחות קרות. לאחר ששלחת את הדיוור, התקשר לאותן חברות ובצע שיחות מכירה קרות. אם יתאפשר לך, נסה לברר מי באותן חברות אחראי על העסקת פרילנסרים וולשוחח איתו.

מאמרי אורח בעיתונות. במקרים רבים, עורכי המקומונים מעוניינים במאמרים מאת אנשי מקצוע העובדים באזור. פרסום מאמר אורח בעיתון מקומי, יתרום רבות לנראות שלך בסביבת מגוריך.

השיעור שלך. מתן הרצאות ושיעורים  במתנ”ס, בספריה או בלשכת המסחר המקומית,  יכולה לשפר את הנראות שלך ולהציג אותך כמומחה בתחומך.,

אודות המחבר:

. עקבו אחריי ב- Twitter / Facebook.