פרילנסרים – 25 דרכים להירגע

עבודה מהבית

פרילנסרים הם אנשים עסוקים. אנחנו חובשים מספר רב של כובעים ולעיתים נאלצים לתמרן בין מספר פרויקטים בו זמנית. מצב זה עלול לגרום ללחצים שיפגעו ביעילות שלנו. המפתח להפחתת הלחצים הוא רוגע. לכן כתבתי את המאמר הזה, המכיל 25 דרכים להירגע. חלקן ידרשו מספר דקות, חלקן מספר ימים וכמה מהן אפילו מספר שבועות, אבל אם אתה לחוץ ומתוח, כדאי שתנסה דרך לפחות אחת מהן.

להירגע תוך פחות מיום

ברשימה זו תוכל למצוא כמה רעיונות שיעזרו לך להירגע תוך פחות מיום:

1. קרא ספר (משך הזמן: שעתיים)– ללכת לאיבוד בין דפיו של ספר טוב, היא דרך נהדרת לשכוח את הדאגות ולהירגע.

2. צפה בסרט (משך הזמן: שעתיים)- הכן לעצמך פופקורן, צפה בסרט החביב עליך, ותוכל לברוח במהירות מדאגות היום-יום.

3. היכנס לאמבטיה (משך הזמן: שעה)- את מתאר לעצמך הירגעות באמבטיית קצף או ג’קוזי? נסה לעמעם את האורות ולהדליק כמה נרות.

4. תפוס תנומה (משך הזמן: 45 דקות)- שינה קצרה וטובה יכולה להיות דרך נהדרת להתרעננות.

חשבונית לשכיר

חשבונית לשכיר

5. לך לטייל (משך הזמן: 1/2 שעה)- בין אם זו הליכה קצרה מסביב לבלוק, ובין אם תצא להליכה ארוכה בפארק, טיול רגלי הוא דרך נפלאה להפחתת המתח.

6. התעמל (משך הזמן: 30 דקות)-  פרילנסרים רבים גילו כי אימון גופני קצר, יכול לגרום לשחרר מלחצים.

7. עשה סדר (משך הזמן: שעתיים)- ארגון וסידור של סביבת העבודה, יגרום לך להרגיש טוב יותר.

8. צא לארוחה עם חברים (משך הזמן: שעתיים)- כל פרילנסר לתכנן זמנים קבועים ליציאה מהבית.

9. הקשב למוזיקה (משך הזמן: משתנה)- המאפיינים המרגיעים והמרפאים של המוזיקה, מתועדים היטב בספרות המקצועית.

10. צא לקניות (משך הזמן: לפחות 4 שעות)- אם קניות מרגיעות אותך, צא לקניון הקרוב.

11. לך למוזיאון (משך הזמן: 3 שעות)- קבל השראה מעבודותיהם של האמנים הגדולים.

12. פנק את עצמך (משך הזמן: שעתיים)- זה יכול להיות עיסוי או משחק מחשב חדש, העיקר שתפנק את עצמך במשהו שישמח וירגיע אותך.

13. צא לפארק (משך הזמן: כחצי יום)- קח את הזמן כדי ליהנות מהעצים והפרחים.

14. קח הפסקה לקפה (משך הזמן: כשעה)- הכן לעצמך קנקן קפה או תה.

15. לך לשחות (משך הזמן: שעתיים עד ארבע שעות)- כמעט כל אחד אוהב לשחות. לך לבריכה או לים.

להירגע תוך מספר ימים

ברשימה הבאה, מספר דברים שבאפשרותך לעשות במהלך סופשבוע ארוך (עד 4 ימים):

16. צא מהעיר (משך הזמן: 3 ימים ומעלה)- באמצעות הרשת תוכל לאתר הצעות אטרקטיביות רבות לחופשה ברגע האחרון.

 

17. צא לחופש בביתך (משך הזמן: יומיים  ומעלה)- אם אתה לא יכול להרשות לעצמך לצאת לחופשה, אל תדאג. אתה תמיד יכול להיות תייר במקום מגוריך.

18. הכרז על סופשבוע ללא טכנולוגיה (משך הזמן: יומיים)- בלה את סוף השבוע במנותק מהמחשב, מהטלפון ומאביזרים אלקטרוניים נוספים.

19. צא לקמפינג (משך הזמן: יומיים או שלושה): מסע קמפינג יכול להיות בדיוק מה שאתה צריך כדי להתנתק מדאגות היום-יום.

20. התארח אצל  בני משפחה או חברים מחוץ לעיר (משך הזמן: 3 ימים)- השהייה בקרב בני משפחה או חברים טובים יכולה לשפר להפליא את הרגשתך.

להירגע תוך מספר שבועות או יותר

ברשימה זו תמצא מספר פעילויות שיסייעו לך להירגע לאורך זמן. נסה להקדיש לפעילויות אלה מספר שעות בשבוע:

21. התנדב– התנדבות על בסיס קבוע, תאפשר לך לראות את הדברים בפרספקטיבה שונה.

22. לך ללמוד–  למד משהו חדש, להנאתך בלבד.

23. רכוש תחביב– במה אתה מתעניין מלבד העבודה?

24. צא לחופשת החלומות שלך –  חסוך כסף וצא לחופשה שתמיד חלמת עליה.

25. כתוב יומן- יכול להיות שיש לך בלוג, אך זה אינו דומה לניהול יומן אישי. נסה לכתוב יומן בדרך הישנה והטובה.