10 סיבות לכך שהמעסיקים ירכשו ממך

עבודה מהבית

מכירות הן חלק חיוני בעבודה מהבית. לא משנה אם  אתה מציע שירות או מוצר כמו E-Book או תבנית עיצוב ל- WordPress, אם לא תוכל למכור, לא יהיו לך לקוחות ומעסיקים. לכן כל פרילנסר חייב ללמוד יותר על מכירות. במאמר זה נדון בסיבות הגורמות למעסיקים רבים לבצע רכישות. בנוסף, נסביר כיצד תוכל  להשתמש במה שאתה יודע על המעסיקים הפוטנציאליים שלך, כדי למכור טוב יותר.

 

10 סיבות לכך שמעסיקים רוכשים

באופן מפתיע, הצורך שגורם למעסיק לצאת לקניות, גורם רק לעיתים רחוקות לסגירת העסקה. הסיבה לכך היא שהמעסיק יכול לבחור בין מספר גדול של פרילנסרים, מוכנים לענות לצורך שלו. מה גורם אם כן למעסיקים לקבלת את החלטת הרכישה הסופית?

ברשימה זו עשרה מניעי מכירה שכל פרילנסר צריך להכיר ולהבין היטב:

 

1. מחיר. מיקמתי את המניע הזה בראש הרשימה, לא בגלל שהוא הכי חשוב, אלא בגלל שהוא תמיד נמצא שם. למעשה, יש מעסיקים שמבססים את החלטות הקנייה שהם בעיקר על המחיר. אם יש לך כוונות רציניות להתפרנס כפרילנסר, מעסיקים אלה לא אמורים להיות קהל המטרה שלך.

2. יוקרה. נכון שאנשים מסוימים רוכשים מוצר או שירות בגלל שהם יוקרתיים. ברוב המקרים, כשמדובר בפרילנסרים, יוקרה לא תניע את המעסיקים לרכוש. אפילו פרילנסרים ידועים מאוד, מגלים שהם לא כל כך ידועים מחוץ לקהילת הפרילנסרים. לעומת זאת, אם אתה במקרה מפורסם…

3. נוחות. זהו מניע משמעותי במיוחד עבור מעסיקים רבים. אם מעסיק מבין כי הפכת את הקנייה לנוחה יותר עבורו, סביר שהוא ירצה לרכוש ממך. זכור כי מרכיב הנוחות קשור גם לרכישות חוזרות. בדרך כלל, למעסיק קל יותר לעבוד עם פרילנסר שהוא כבר מכיר.

4. מוניטין. מוניטין כפרילנסר הוא נכס חיוני שיש לשמור עליו. למוניטין חיובי אין מחיר, בעוד מוניטין שלילי עלול להטביע את העסק שלך. לכן אני תמיד מייעץ לפרילנסרים, לשים לב להתבטאויות שלהם ברשת.

5. פחד. פחד הוא מניע רב עוצמה. למעסיק פוטנציאלי יכולות להיות סיבות רבות לפחד. הוא יכול לפחד להעסיק אותך והוא יכול לפחד לא להעסיק אותך. אם אתה חושב שהפחד משפיע על אחד הלקוחות שלך, ניסיון לאתר את שורש הפחד הוא רעיון טוב.

6. ציפיות. במידה מסוימת, בניית ציפיות היא העיקר בתחום המכירות. אם המעסיקים מצפים ממך לתוצאות נהדרות, יהיה להם קל יותר לרכוש ממך. היה בטוח שאתה אכן מסוגל לענות לציפיות הללו, או שיהיו בידך לקוחות מאוכזבים מאוד.

7. אמון. רוב מערכות היחסים העסקיות מבוססות על אמון. זה נכון במיוחד לגבי פרילנסרים שעובדים מהבית באינטרנט, בגלל שהמעסיקים אינם פוגשים אותם פנים אל פנים. אם מעסיק פוטנציאלי לא יאמין שאתה יכול לבצע את העבודה, הוא לא ירכוש ממך.

חשבונית לשכיר

חשבונית לשכיר

8. מערכת יחסית. מערכת יחסים קשורה לאמון. אם אתה יכול ליצור מערכת יחסים איתנה עם לקוח פוטנציאלי, סביר שהוא ירצה להעסיק אותך, כאשר יהיה לו צורך במקצוען בעל כישורים זהים לשלך. אנשים מעדיפים לעשות עסקים עם מי שהם מכירים ומי שהם יודעים שאפשר לסמוך עליו.

9. ערך. פעם אחר פעם אני מדגיש כי ערך חייב להיות חלק משמעותי בתוכנית העסקית של כל פרילנסר. אם אינך יכול לספק ערך אמיתי למעסיקים שלך, כמעט כל שאר המרכיבים יושפעו מכך לרעה.

10. תוספות. כל אחד אוהב להתמקח, או לפחות כמעט כל אחד. עסקת חבילה של מוצרים ושירותים, יכולה להפוך מעסיק פוטנציאלי ללקוח פעיל. זה נכון בעיקר אם המעסיק הפוטנציאלי מרגיש שהעסקה טובה. מה אתה יכול להוסיף לשירותים שלך, כדי להפוך אותם לכאלה שאי אפשר לעמוד בפניהם?