מדוע גם פרילנסרים זקוקים לתוכן?

עבודה מהבית

אם לאחרונה השקעת זמן בגלישה, וודאי שמת לב למתקפת המאמרים העוסקים בתוכן. כמעט כולם הצביע על כמה שהתוכן חשוב עבור כל מי שמעוניין לעשות עסקים באמצעות האינטרנט, וכמעט כולם צודקים. התוכן חשוב מאוד עבור מי שרוצה לעשות עסקים באמצעות האינטרנט – גם עבורנו הפרילנסרים. נכון, תוכן הוא לא הדבר היחיד שחשוב לנו, אבל הוא חשוב מאוד. בפוסט זה אסביר מהו תוכן ואציג פעולת שלפרילנסרים כדאי לעשות ( לצד פעולות מהן פרילנסרים צריכים להימנע), על מנת ליצור תוכן.

 

מהו תוכן?  

ככותב פרילנסר, כאשר אני מתחיל לקרוא מאמר על החשיבות הגדולה של התוכן, אני מתמלא שמחה. רוב האנשים חושבים על מילים (כמו המאמר הזה למשל), כעל תוכן, לכן, משמעות העלייה בפופולאריות של התוכן הכתוב, יכולה להיות יותר עבודה בשבילי. נהדר!

אולם, מדובר כמובן בהגדרה חלקית ושגויה של המושג תוכן. תוכן הוא לא רק מילים שאתה מפרסם ברשת. תוכן כולל את כל מה שאתה מפרסם ברשת:

  • תמונות
  • סרטונים
  • הקלטות קול
  • קריקטורות
  • עיצובים
  • תגובות במדיה חברתית

כל אלה הם סוגים של תוכן, ממש כמו:

  • פוסטים בבלוג
  • מאמרים

מן הסתם יש לך כבר בלוג מקצועי, או אתר שבו אתה מפרסם תוכן. אתה רק צריך ללמוד להשתמש בו ביעילות. עכשיו, כשאנחנו מבינים תוכן מהו, בוא נראה לאן אתה, כפרילנסר, צריך לכוון אותו

לאן פרילנסרים צריכים לכוון את התוכן שלהם?

המטרות שלך, כפרילנסר, ביצירת תוכן, שונות מהמטרות של אתרי חדשות ואף מאלה של  בלוגים פופולאריים (אלא אם אתה מתמחה בכתיבת בלוגים). אתרי חדשות ובלוגים פופולאריים, מתמקדים בעיקר בתנועת גולשים והם יכולים להשתמש בכל סוגי התוכן, כדי להגביר אותה.

במקרים רבים, אתרי בלוגים גדולים פורחים בעקבות פרסום של תכנים שנויים במחלוקת ולפעמים גם מפרסום תכנים מזעזעים. ככל שהם משיגים יותר תנועה של גולשים, הם יכולים לדרוש סכומים גדולים יותר מהמפרסמים ולשפר בכך את התוצאות העסקיות שלהם. אם אתה פרילנסר, גם אתה מעוניין בתנועת גולשים בבלוג המקצועי או באתר שלך. למרות זאת, המטרה שלך היא לא רק להשיג יותר תנועה. אתה זקוק לתנועה ממוקדת שבסופו של דבר תביא יותר לקוחות לעסק שלך.

מטרות התוכן שלך שונות מאוד מאלה של אתרי החדשות. ברוב המקרים  אתה צריך להימנע מתוכן מזעזע אן שנוי במחלוקת ולהתמקד בסיוע ללקוחות. ובכן, אם פרילנסרים צריכים להימנע מתוכן מזעזע או שנוי במחלוקת, איזה סוגי תוכן הם צריכים לפרסם?

 

 

 

אילו סוגי תוכן הכי יעילים עבור פרילנסרים?

ברשימה זו מופיעים מספר רעיונות לתכנים, שיכולים לעזור לפרילנסרים לבסס את העסק שלהם ולזכות ביותר מעסיקים ופרויקטים:

  • מאמר שפותר בעיה נפוצה המשותפת לרוב המעסיקים שלך
  • סרטון וידאו המציע מידע בעל ערך
  • שיתוף במדיה חברתית שיהיה בעל ערך למעסיקים
  • דוגמאות עבודה שלך

אפילו תוכן הומוריסטי יכול לעזור, אבל עליך להיות זהיר. זכור ההומור הוא בעיני המתבונן. אם ההומור שלך עלול לפגוע במישהו, עדיף שלא תשתמש בו באתר המקצועי שלך.

עדכן את האתר שלך באופן קבוע. אתה לא חייב לפרסם תכנים חדשים מדי יום, אבל זכור כי אתרים שמתעדכנים בתדירות גבוהה, מודרגים גבוה יותר במנועי החיפוש. משמעותו של דירוג גבוה במנועי החיפוש, היא שללקוחות פוטנציאליים יהיה קל יותר למצוא אותך.

ברגע שיצרת תוכן חדש, אל תשכח לספר עליו לכולם. הפץ אותו באמצעות המדיה החברתית, שתף אותו עם המעסיקים שלך וצרף את כתובת האתר לכרטיס הביקור ולניירת המשרדית שלך.