טיפים להקמה וניהול של רשימת תפוצה

עבודה מהבית

 

פיתוח ותחזוקה של רשימת תפוצה לדיוור שיווקי, עלול להיות תהליך מאתגר. על פי הערכות מקצועיות כ- 25 אחוזים מרשימת הדיוור שלך עלולים להימחק מדי שנה, בגלל הסרות יזומות, שינויי כתובות, או מעברים ביו חברות. לרשימות תפוצה שיווקיות יש תפקיד חשוב בתהליכים כגון חיפוש עבודה ושיווק. על מנת להגדיל את מספר הלקוחות ברשימת הדיוור שלך, למרות האובדן הקבוע, יהיה עליך לנהל אותה ביעילות. כדי לעזור בכך, הכנו רשימת  טיפים שיעזרו לך להקים ולטפח רשימת תפוצה:

  1. נתחיל בפעולה מתבקשת. הוספת כל המנויים לבלוג המקצועי או לאתר שלך לרשימת התפוצה, על ידי הצבת טופס רישום, במיקום מרכזי באתר
  1. הירשם לאחת ממערכות השיווק במייל, על מנת לנהל את רשימת התפוצה שלך. אם באפשרותך, חלק את המנויים לקבוצות, כדי שתוכל מאוחר יותר לפנות אליהם באמצעות מיילים ממוקדים, לצורך חיפוש עבודה או שיווק
  1. הצע תמריץ למצטרפים חדשים. לדוגמא: מבצע נושא פרסים, לגיוס חברים חדשים לרשימה
  1. הוסף לדף הפייסבוק העסקי שלך, עמוד מיוחד עם טופס הצטרפות לרשימת התפוצה. זו יכולה להיות תחרות, אשר ההשתתפות בה מותנית במתן כתובת מייל,  או עמוד פרסומת המקדם את הניוזלטר שלך
  1. אם גולשים נרשמים לאתר המקצועי שלך, הוסף אפשרות לקבלת דואר מהאתר
  1. הוסף לחתימת המייל שלך, טקסט המזמין להצטרף אל רשימת התפוצה
  1. פרסם את הניוזלטר שלך במדיה החברתית, בטוויטר, פייסבוק או גוגל+, הזכר את התכנים האחרונים שפרסמת, וצרף עדויות של קוראים מרוצים, שיסכימו לחלוק את החוויה החיובית שלהם עם שאר הגולשים
  1. צור תוכן שהקוראים שלך ירצו לשתף עם חבריהם ושיקדם את ההצטרפות לרשימת התפוצה שלך
  1. ארח סמינר מקוון ואסוף כתובות מייל בעת ההרשמה
  1. הוסף QR קוד לחומרים השיווקיים המודפסים שלך, שיפנה אל טופס הצטרפות לרשימת התפוצה
  1. אסוף כתובות מייל בכנסים ותערוכות. נסה לקבל את הכתובות בפורמט דיגיטאלי  במקום לכתוב אותן ביד, על מנת להימנע משגיאות ולחסוך זמן הקלדה. רישום באמצעות מחשב נייד או אייפד, יכול לפתור את הבעיה
  1. קדם את התוכן שאתה יוצר בקבוצות דיון מקוונות ובפורומים מתמחים
  1. צור קמפיין Google AdWords במטרה לאסוף כתובות מייל. נסח את המודעה שלך בתשומת לב, כדי שהגולשים יגיעו אל טופס ההצטרפות לרשימת התפוצה שלך
  1. הוסף כפתורי שיתוף במדיה חברתית לתכנים שאתה שולח למנויים. עודד את הקוראים לשתף אותם והוסף גם קישור אל טופס ההצטרפות.
  1. השתמש בקמפיין דיוור ישיר, כדי לעודד מתעניינים בקבלת עדכונים באמצעות המייל
  1. השתמש בפינטרסט כדי לקדם הצעות מיוחדות למצטרפים בלבד, לדוגמא: ספר אלקטרוני חינם. בקש מהגולשים כתובות אליהן ניתן יהיה לשלוח את הספר.
  1. הצע למצטרפים גישה אל אזורים ייחודיים באתר שלך, המכילים תוכן שאי אפשר לעמוד בפניו
  1. הבטח פרטיות מלאה בכל נקודות ההצטרפות, כדי להעלות את שיעורי השיחה
  1. שקול שימוש בחלון פופ-אפ חד פעמי, שיוצג לגולשים המבקרים פעם ראשונה באתר שלך ומזמין אותם מהם להצטרף לרשימת התפוצה
  1. השתמש במילת הקסם ‘חינם’
  1. הצג דוגמאות של מה שאתה מתכוון לשלוח למנויים, כדי שהם ידעו למה לצפות. ייתכן שתרצה להציג חומרים שנשלחו בעבר
  1. השתתף באירועים הקשורים לתחום ההתמחות שלך. בדרך זו תוכל לבנות את רשימת הדיוור שלך וגם לפגוש אנשי קשר חדשים
  1. וודא כי אתה מחליף כרטיסי ביקור עם אנשי קשר חדשים ולקוחות פוטנציאלים ושאל אותם אם אתה יכול לצרף אותם אל רשימת התפוצה שלך