כיצד תשיג יותר לקוחות מהבית?

עבודה מהבית

ברגע שבו הפכת לעובד מהבית, הפכת גם למחלקת הפרסום, השיווק והמכירות של עצמך. תוך זמן לא רב תגלה שפרט לעבודה אותה תכננת לעשות, אתה משקיע לא מעט מאמץ במרדף אחר לקוחות ופרויקטים חדשים. בתחום זה לא תיתכן הצלחה ללא תכנון מראש. רק אם תוסיף את משימות השיווק והמכירות, אל רשימת המשימות הכללית שלך ותקדיש לנושאים הללו את הזמן שהם ראויים לו, תוכל להרחיב משמעותית את מספר הלקוחות ואת ההכנסות. לפניך מספר דרכים שיעזרו לך להתחיל להשיג יותר לקוחות מהבית.

קשרים אישיים

יש האומרים שלפעמים הקשרים יותר חשובים מהכישורים. גם אם הכישורים שלך יוצאים מן הכלל, כשאתה מתחיל לעבוד מהבית אל תזניח את רשת הקשרים האישיים שלך . ערוך רשימה של כל המכרים שלדעתך יוכלו להיעזר בשירותך או לעזור לך לפתוח דלתות של לקוחות פוטנציאליים. לארח מכן פנה אל כל האנשים ברשימה, בהודעת דואר אלקטרוני, טלפון, או באמצעות המדיה החברתית, ספר להם שהתחלת לעבוד מהבית וספר להם על השירותים שאתה מציע. אחד מהם בטוח יוכל לעזור.

נוכחות רשת

נוכחות רשת היא אחת הדרכים היעילות ביותר לפרסום עצמי. קיימות מספר דרכים ליצירת נוכחות רשת.

  •  אתר אישי פעיל – הקמה של אתר מקצועי אישי, דורשת השקעה מועטה ובניהול נכון יכולה למתג אותך כמקצוען בתחומך ולמשוך אליך מתעניינים שיהפכו ללקוחות. אתר כזה רצוי שיכלול תיק עבודות וכן המלצות של לקוחות מרוצים.
  • פעילות ברשתות חברתיות – רוב התעבורה באינטרנט מתנהלת כיום דרך רשתות חברתית. פתיחת פרופיל מקצועי ברשת החברתית וניהול נכון שלו, הם דרך יעילה לבנות שם ולהשיג לקוחות חדשים ללא עלות.
  • פרסום ברשת – רשתות חברתית ומנועי חיפוש, מציעים מנגנוני פרסום שיאפשרו לך להגיע בקלות, ביעילות ובזול, בדיוק אל קהל היעד שלך. הפרסום מתבצע על פי מאפיינים דמוגראפיים של קהל היעד או על פי מילות חיפוש.

אתרים ייעודיים

בשנים האחרונות, עם הגדילה העצומה במספר העובדים מהבית, הוקמו אתרי אינטרנט רבים המקשרים בין עובדים מהבית לבין ארגונים ולקוחות. ברוב האתרים השירות הוא בתשלום. לאחר ההרשמה לאתר, תתבקש למלא כרטיס אישי שיכיל את הפרטים שלך, את יכולותיך ואת השירותים שאתה מציע. לאחר שתמלא את הפרופיל תוכל להציע את עצמך לפרויקטים שונים של עבודה מהבית, וכמו כן לקבל פניות מחברות שמחפשות עובדים.

אודות המחבר:

. עקבו אחריי ב- Twitter / Facebook.