עובד מהבית? איך תקדם את עצמך ברשתות החברתיות?

עבודה מהבית

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לכלי שיווקי רב עוצמה. ארגונים רבים, גדולים כקטנים, משתמשים ברשתות החברתיות ככלי להפצת מסרים ולהגדלת המכירות. עובדים מהבית, בדרך כלל אינם יכולים להשקיע את הסכומים הדרושים למסעות פרסום ומהלכי שיווק. היעילות והמיידיות של הרשתות החברתיות, יאפשרו לך לקדם את העסק הביתי שלך ולהשיג לקוחות ופרויקטים חדשים, בהשקעה נמוכה במיוחד, או אפילו ללא השקעה כלל.

 פייסבוק

למרות שהיא סובלת לאחרונה בירידה בפופולאריות, היא עדיין שולטת. כאן תוכלו לפעול בשתי דרכים: באמצעות דף אישי או באמצעות דף אוהדים. באמצעות הדף האישי תוכלו לספר לחברים על העסק שפתחתם, להציג פרויקטים שהסתיימו ולחפש שותפים לפרויקטים חדשים. קחו בחשבון שהחברים לא תמיד יהיו מעוניינים לראות פרסומים עסקיים בין כל הפרסומים האישיים, ושגם הנהלת האתר עלולה לא לראות זאת בעין יפה. הקמה של דף אוהדים, תאפשר לכם להתמקד בעיסוק שלכם, להשיג אוהדים מחוץ למעגל החברים, ולקיים פעילויות שיווקיות שונות.

 לינקדאין

הרשת החברתית של המקצוענים. לכאן מגיעים לא כדי להתעדכן בשלום החתול, או לברר לאיזו מסיבה כולם הולכים. לכאן באים כדי לעבוד. על פניה זוהי רשת עדיפה לצורך קידום מקצועי. היא תציג את הפרופיל המקצועי המלא שלך, כולל ניסיון והשכלה, תאפשר לחברים שלך להמליץ עליך כעל בעל מקצוע בתחומך, להציג פרויקטים שהסתיימו ולהתחבר לקבוצות העוסקות בתחום שלך. כדי לקדם את עצמך בלינקדאין, מומלץ להתחבר לכמה שיותר חברים וקבוצות ולהציף ככל האפשר את הפרופיל המקצועי ואת תיק העבודות.

 טוויטר

מאה וארבעים תווים. זהו האורך המקסימאלי של ההודעות בטוויטר. ולא רק ההודעות קצרות, אלא גם הסבלנות של הגולשים. רק מי שהוא חד, שנון ויודע להגיב מהר, יוכל לצבור לעצמו כמות יפה של עוקבים. גם כאן עדיף להימנע ממסרים שיווקיים בוטים ולהתרכז בהצגת האישיות היצירתית והמלבבת שלך, להגדיל את כמות העוקבים ולהציע להם הצעות שיווקיות רק כאשר אתה בטוח שהן יעניינו אותם. כי המרחק מהצעה שיווקית לבין הכפתור ‘הפסק לעקוב’ הוא הרבה יותר קצר ממאה וארבעים תווים.

אינסטגרם

אינסטגראם היא רשת חברתית המבוססת על צילומים. אם אין לך מה לצלם,אין לך מה לעשות כאן. לעומת זאת, אם אתה מעצב או מאייר, זהו המקום הטוב ביותר שבו תוכל להראות לעולם את העבודות שלך, לזכות בהערכה ואולי גם בלקוחות חדשים. 

אודות המחבר:

. עקבו אחריי ב- Twitter / Facebook.