עבודה מהבית – איך לשדרג מכירות בלי לעצבן לקוחות

עבודה מהבית

מכירה משודרגת או ‘אפסייל’, היא דרך נהדרת, באמצעותה תוכל להגדיל את ההכנסות שלך בזמן עבודה מהבית. משמעות הביטוי ‘אפסייל’ היא מכירה של שירותים או מוצרים נוספים ללקוח קיים. כל מוכר בדוכן מזון מהיר ששאל אותך אם: ‘אתה רוצה גם צ’יפס ליד המנה שלך?’, ביצע  פעולה של שדרוג מכירה. אפסייל היא טכניקת מכירה מקובלת בעסקים מסוגים שונים והיא יכלה לסייע לך גם במסגרת עבודה מהבית.

מקצוענים רבים משתמשים באפסייל, כדי להגדיל את ההכנסות שלהם. פעולות שדרוג מכירה שנעשות כראוי בזמן עבודה מהבית, יכולות לשדרג גם את הקשר עם הלקוחות, בהנחה שלא מעצבנים אותם. במאמר זה נסקור שמונה טעויות נפוצות הנעשות בזמן

שדרוג מכירה ונמליץ כיצד להימנע מהן.

8 טעויות מעצבנות לשדרוג מכירה בזמן עבודה מהבית   

מעט מאוד פעולות שתעשה עלולות לעצבן את הלקוח שלך יותר מאשר שדרוג מכירה שגוי. אתה וודאי מכיר את ההרגשה מהניסיון האישי שלך כלקוח. הנה כמה טעויות שפשוט אסור לך לעשות:

1. להשתמש בתסריט מוכן מראש 

דקלום של תסריט מכירה שהכנת מראש נראה אולי כמו הדרך הקלה ביותר למכור, אבל זו דרך שלא תביא אותך לשום מקום. עליך לדבר אל לקוח שלך באופן ייחודי ורלוונטי. שנן היטב את פרטי השירות שאתה מציע, אבל במקום לדקלם אותם, התאם אותם לאופי ולצרכים של  הלקוח.

2. לא להבין את צרכי הלקוח

אם הנך עוסק בעבודה מהבית מספיק זמן, אין סיכוי שתציע ללקוח לשדרג את האתר שהקמת עבורו, רק שבועיים לאחר שהוא עלה לאוויר. אם הנך עוסק בעבודה מהבית מספיק זמן אתה אמור לדעת שלקוחות שונאים כשמנסים למכור להם שירותים מיותרים.

3. להפעיל לחץ

במקום להפעיל לחץ על הלקוח בנוגע לשדרוג המכירה, נסה להשתמש בגישה הסברתית. ספר ללקוח על התועלות של השירות שאתה מציע, ותן לו להחליט בעצמו האם הוא מעוניין בו או לא.

4. לא לכבד את הלקוח

במהלך עבודה מהבית, מקצוענים רבים מתייחסים אל הלקוחות שלהם כאל כספומטים. זכור, הלקוח שלך הוא לא רק עוד דרך להרוויח כסף, הוא בן אדם. אם אתה מעוניין לעשות עבורו יותר עבודה מהבית בעתיד. חשוב שתייחס אליו כאל בן אדם.

5. להציע הצעה זהה לכל הלקוחות

כל אחד מהלקוחות שלך הוא ייחודי. יש לו צרכים ורצונות משלו. מקצוענים רבים מתייחסים אל הלקוחות שלהם כאל מקשה אחת וזוהי טעות. להצעות המותאמות ללקוח יש יותר סיכוי להפוך ליותר עבודה מהבית, מאשר להצעות קבועות אינן משתנות מלקוח ללקוח.

 

6. להציע מכירה משודרגת ללקוח לא מרוצה

זה נשמע אולי מובן מאליו ובכל זאת בחרתי להעלות את הנושא. אם לקוח אינו מרוצה מהשירות שאתה מספק לו, זה לא הזמן להציע לו שירותים נוספים. עדיף שתנסה לשפר

את איכות העבודה הנוכחית שלך.

7. להציע שירות חסר ערך

השירות שאתה מציע ללקוח שלך כרגע, יכול להיות בעל ערך רב עבורו, שירות חסר ערך שתנסה למכור לו בתור שדרוג, הוא השירות שייזכר לך לנצח. וודא שהשירות הנוסף שאתה מציע ללקוח שלך הנו בעל ערך.

8. לשווק באגרסיביות

אל תשתמש במשפטי מכירה אגרסיביים כמו: מחיר מיוחד  למשלמים היום’. תן ללקוח שלך זמן כדי לחשוב האם הוא באמת מעוניין בשירות המשודרג שאתה מציע לו.

לסיכום: אתה לא חייב להיות מעצבן כדי להצליח לשדרג את המכירות שלך. מכירה משודרגת אמורה לשפר את שביעות הרצון של הלקוח ולבנות יחסים לאורך זמן. לא להרוס אותם.