מיתוג לפרילנסרים

עבודה מהבית

 הרבה אנשים מכירים את המונח מיתוג אך משערים שזה משהו שרק חברות גדולות כמו קוקה קולה או מקדונלד עושות. מיתוג זה הוא הפנים והתדמית שיש לעסק שלכם בעיני אחרים,  זה הפרטים המבדילים את העסק שלכם משל אחרים. זה שבחרתם לא לעסוק במיתוג לא אומר שאין לכם מותג, למה הכוונה? התמונה אשר מייצגת אותכם בהתכתבויות עסקיות, הפונט של המייל שלכם, כרטיסי ביקור אם יש לכם ועוד. כל הדברים האלו בונים את התדמית שיש לאנשים על העסק שלכם ואם לא תשלטו בזה יתקבעו סממנים שאינכם רוצים.

 למשוך תשומת לב

כבני אדם קשה לנו לזכור שמות ומעשים של כל אדם שאנו עובדים איתו, דבר זה נכון גם לגבי לחברות אשר מעסיקות פרילנסרים שונים. הרבה יותר קל לזכור צבעים וצורות או פרט יוצא דופן על מנת לזהות עובד.

לדוגמה: חברה מסויימת מעסיקה 10 פרילנסרים בתחומי הכתיבה. מגיע פרויקט גדול במיוחד, כיצד מחליטים מי יקבל את הפרויקט? לרוב הפרויקט יגיע לפרילנסר שנראה הכי רציני ומקצועי ושהם חושבים עליו ראשון. אדם זה אינו טוב בהכרח מ10 האנשים האחרים שהם עובדים איתם, אך הוא יראה מקצועי יותר בעזרת מיתוג נכון.

 מיתוג לפרילנסרים

אין צורך לפנות לחברת מיתוג להתחיל להסתובב עם חולצות ממותגות של עצמך ולשלם הון על שלטים בכל מקום. המיתוג העסקי שלכם צריך לבוא לביטוי במקומות הנכונים ובצורה חכמה. המיתוג העסקי צריך לכולו את כל המקומות בהם אתם רוצים שאנשים ימצאו אותכם- אתר אינטרנט, כרטיס ביקור, חותמת מייל, עמוד במדיה החברתית וכו. השפה העיצובית של כל המקומות האלו צריכה להיות זהה כך שהלקוחות יזהו שהם שייכים לאותו האדם. כאשר הכרטיס ביקור שלכם, האתר והאימייל כולם מעוצבים באותה השפה אתם משדרים מקצועיות ומשאירים רושם חזק על המעסיקים הפוטנציאלים.

מאיפה מתחילים?

יש הרבה חברות מיתוג וכלקוחות קטנים המחיר אינו בשמיים. בחרו לוגו מתאים וצבעי מותג ופונט אשר ילוו אותכם לאורך הדרך. עדיף לבחור משהו שקט שנראה מקצועי ונקי אך מבליט מאוד את התחום שלכם. מיתוג עסקי זאת הוצאה חד פעמית, בחרו חברה למיתוג רצינית שאתם אוהבים את העבודות שלהם. מדובר בפנים המקצועיות שלכם וזאת הוצאה אשר תחזיר את עצמה.